Skip to main content

Maak kennis met de afdeling service!

Ben jij ook enthousiast over klantenservice, technologie en duurzaamheid, en wil je werken binnen een hecht team? Dan is onze service afdeling de perfecte match voor jou!

GA solliciteren

Waarom werken op de afdeling service

Wat de service afdeling van Groupe Atlantic Nederland onderscheidt, is het gevoel van samenhorigheid en de directe impact van je werk. We dragen allemaal bij aan een gemeenschappelijk doel: duurzame all-electric binnenklimaatsystemen leveren. Ons team groeit snel, maar onze verbondenheid blijft sterk.

We zijn trots op onze diversiteit, met een mix van mensen en of je nu nieuw bent in de industrie of jarenlange ervaring hebt, bij ons wordt iedereen verwelkomd en gewaardeerd om hun unieke perspectieven en bijdragen.

Open werk cultuur

We houden van korte lijntjes en transparant werken. Naast dat dit praktisch werkt, draagt dit ook bij aan onze open en informele cultuur.

Persoonlijke ontwikkeling

Het klinkt cliché maar we helpen je graag het beste uit jezelf te halen, wat dat ook voor jou persoonlijke moge betekenen, we helpen je er bij!

Geweldige activiteiten

Voel je verbonden met je collega’s dankzij onze actieve pv! Met o.a. een paasontbijt, etentjes, activiteiten zoals een pubquiz, en het leukste; onze jaarlijkse citytrip

Over de Service afdeling

Onze service afdeling heeft haar eigen kantoorpand, deze bevindt zich recht tegenover het hoofdgebouw in Veenendaal. In dit pand vind je het team, een trainingcentrum en praktijkruimte.

Jouw werk draagt bij aan onze missie om Nederland (en de wereld) stapje voor stapje te transformeren met duurzame binnenklimaatoplossingen. Want hoe makkelijker en fijner het werken met onze producten en systemen gaat, des te meer mensen ermee willen werken!

Afhankelijk van je rol help je mensen per telefoon, per mail, of op locatie! Naast dat je mensen helpt, analyseer je ook trends en veelvoorkomende problemen die zich voordoen bij onze producten.

Door gegevens te analyseren en feedback van klanten te verzamelen, help je ons om patronen te identificeren en de prestaties van onze systemen voortdurend te verbeteren.

Jouw input en inzichten zijn van onschatbare waarde bij het verbeteren van onze producten en het voldoen aan de behoeften van onze klanten.

Hierin vinden we het belangrijk dat je empathisch en geduldig bent en de tijd neemt mensen goed te helpen en een passende oplossing kunt vinden voor de uitdagingen waar onze relaties tegenaan lopen.

Naast het harde werk streven we ernaar om een sfeer van gezelligheid te creëren, waarin teambuilding en plezier net zo belangrijk zijn als professionele groei.

Wanneer de druk toeneemt, weten we dat we op elkaar kunnen rekenen. Onze hechte band stelt ons in staat om samen uitdagingen aan te gaan en oplossingen te vinden, terwijl we elkaar ondersteunen en aanmoedigen langs de weg.

Dus ben jij ook enthousiast over klantenservice, technologie en duurzaamheid, en wil je werken binnen een hecht team? Dan is dit de perfecte match voor jou!

Bekijk vacatures

“Hier zit ik voor mijn gevoel écht op mijn plek en kan ik mijn ei goed kwijt. Het is ontzettend afwisselend werk en ik ben constant bezig met probleemoplossing. Ik leer enorm veel en heb het gevoel dat ik al mijn kwaliteiten en vaardigheden hierbij kan inzetten. Inmiddels ben ik enorm gegroeid en werk ik elke dag met super toffe en inspirerende mensen, in een organisatie die me echt het gevoel geeft dat ik gewaardeerd wordt en me steunt in mijn ontwikkeling.”

Alen

Technisch support medewerker

Meer weten over hoe het is om hier te werken? Lees over Alen zijn ervaringen:

Affiniteit en Motivatie

Geen ervaring met onze producten? Geen probleem! Wij geloven er namelijk in dat iedereen het in zich heeft onze producten te leren kennen. Als je technisch onderlegt bent scheelt dat al wel een hoop, maar is zeker geen harde eis.

Wanneer je zelf gemotiveerd en geïnteresseerd genoeg bent weten wij uit ervaring dat je de benodigde kennis in no-time op kunt pakken.

Het ervaren team van collega’s staat klaar om je te begeleiden en te ondersteunen terwijl je leert over onze all-electric binnenklimaatsystemen, of het nu gaat om warmtepompen, aircoheaters of ventilatiesystemen, wij kunnen het je leren! Hiermee bieden wij je de nodige training en ondersteuning om succesvol te zijn in je rol.

Solliciteer nu

Bekijk de meest gestelde vragen

Moet ik al ervaring hebben met de producten of de techniek erachter?

Nee! Wij leren je graag alles over onze producten en de techniek erachter! Het helpt natuurlijk wel als je al ervaring hebt met de producten of de techniek, maar dit is geen vereist. Het enige wat je nodig hebt is een flinke dosis enthousiasme, affiniteit met techniek en zin in een nieuwe uitdaging!

Als ik op de buitendienst zit als service medewerker, krijg ik dan een auto van de zaak?

Ja, zeker! Er is in overleg een bus of auto beschikbaar, afhankelijk van je exacte taak en functie op onze serviceafdeling. Ook al het gereedschap, werkkleding en andere toebehoren die je nodig hebt voor je werk regelen we voor je.

Hoe zien de werktijden eruit?

Wij werken alleen maandag t/m vrijdag, overdag, tijdens kantooruren. Wij vinden een goede werk-privé balans heel belangrijk! Afhankelijk van je exacte functie op onze service afdeling werk je van ongeveer 08:00 tot 16:30 of 09:00 tot 17:30.

Wat zeggen je collega’s

Benieuwd wat je collega’s te zeggen hebben over werken bij Groupe Atlantic Nederland?

Bekijk al onze vacatures

GA solliciteren

 

Open sollicitatie

Staat er niets voor je tussen maar ben je wel enthousiast om voor ons te komen werken? Dan kun je altijd een open sollicitatiesturen voor het formulier, onder het vacature overzicht.

    Upload CV

    Upload Motivatiebrief