Heb je een passie voor organisatie, efficiëntie, en teamwork? Dan is onze logistieke afdeling de perfecte plek voor jou!

Waarom werken op de afdeling Inkoop en Logistiek
Stap binnen op onze logistieke afdeling en ervaar de dynamiek en de energie die hier heersen. Deze afdeling is de ruggengraat van onze organisatie en speelt een cruciale rol in de levering van onze duurzame binnenklimaatsystemen.
Open werk cultuur
Persoonlijke ontwikkeling
Geweldige activiteiten
Over de afdeling Inkoop en Logistiek
Wij zorgen ervoor dat producten op tijd en efficiënt bij de klant komen. Van voorraadbeheer tot het coördineren van transport, wij zijn de motor achter de logistieke operaties. Hierbij werken het magazijn, onze productielocaties, het kantoor en onze leveranciers nauw samen.
Teamwork en creativiteit zijn onze kracht bij het oplossen van logistieke uitdagingen. Wij dragen bij aan de duurzame doelen van Groupe Atlantic Nederland door efficiënte en milieuvriendelijke logistieke oplossingen te implementeren.
De impact van de logistieke afdeling op klanttevredenheid is direct. Door ons werk goed te doen, dragen we bij aan het succes van de organisatie.
Teamwork en creativiteit zijn onze kracht bij het oplossen van logistieke uitdagingen. Wij dragen bij aan de duurzame doelen van Groupe Atlantic Nederland door efficiënte en milieuvriendelijke logistieke oplossingen te implementeren.
Daarnaast biedt een functie op de logistieke afdeling volop kansen voor persoonlijke groei en carrièreontwikkeling, waardoor het niet alleen een waardevolle, maar ook een ontzettend leuke plek is om te werken.
“Wat ik echt waardeer in mijn werk, is de sterke samenwerking tussen de verschillende teams: inkoop, verkoop en logistiek. Doordat ik zelf in het magazijn heb gewerkt, begrijp ik de processen door en door, en dat helpt enorm in de communicatie en afstemming tussen de afdelingen.”
Guido
Coördinator orderverwerking & inkoop
Meer weten over hoe het is om hier te werken? Lees meer over Guido’s ervaringen:
Communicatief en oog voor detail
Hoewel we veel met logistieke processen werken, zijn communicatieve vaardigheden van groot belang. Je moet goed kunnen luisteren en communiceren met leveranciers, klanten en interne afdelingen.
Daarnaast moet je nauwkeurig en georganiseerd zijn, aangezien logistiek draait om precisie. Je moet het overzicht goed kunnen houden en geen moeite hebben met snel schakelen.
We zijn dan ook een team dat goed op elkaar is ingespeeld en elkaar graag helpt. Dus of je nu een starter bent of al jaren ervaring hebt, er is altijd plek voor jou in ons team.

Bekijk de meest gestelde vragen
Moet je technische kennis hebben om te kunnen werken op de afdeling inkoop of logistiek?
Nee, technische kennis is zeker geen vereiste. We zijn natuurlijk wel een technisch bedrijf en verkopen technische producten, dus enige technische affiniteit of interesse is fijn.
Doen jullie zelf de onderhandelingen met leveranciers?
Ja, dit doen we ieder half jaar ongeveer. Ook hebben we externe opslagruimtes waarbij ook transport onderhandelingen komen kijken.
Wat maakt het zo leuk om op de afdeling inkoop en logistiek te werken?
We werken in een klein, maar hecht team collega’s die iets voor elkaar over hebben en graag met elkaar meedenken om tot het beste resultaat te komen. Doordat we een kleine afdeling zijn, weten we ook veel van elkaar en dat versterkt onze band.
Wat zeggen je collega’s
Benieuwd wat je collega’s te zeggen hebben over werken bij Groupe Atlantic Nederland?
Bekijk al onze vacatures
GA solliciteren
Open sollicitatie
Staat er niets voor je tussen maar ben je wel enthousiast om voor ons te komen werken? Dan kun je altijd een open sollicitatiesturen voor het formulier, onder het vacature overzicht.